piątek, 1 lipca 2011

Last Friday Night

Heeej wam :) Przed chwilą wróciłam ze spaceru z U. i weszłam tu tylko na chwilę bo zaraz muszę już uciekać .
Ulka puszcze mi tu jakieś melancholijne piosenki więc staram się ją zagłuszyć . Tak więc puściłam na full piosenkę Katy perry - Last Friday Night i muszę szczerze przyznać że mi się spodobała choć wcześniej za nią nie przepadałam . Jutro może pojadę do Legnicy jeśli uda mi się przekonać do tego tate . Lub jeśli pogoda będzie nam sprzyjała wybieram sie z kilkoma osobami na piknik . To się jescze zobaczy :) Teraz was zostawiam z Piosenką Katy . Buziole :p :*

3 komentarze:

  1. kocham ta piosenke, a teledysk jeszcze bardziej !.
    i ten sexy kujon, ohhh <333 ahahah ;DD

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej.
    W sumie to bloga chciałam założyć chyba nawet od kwietnia, ale dopiero początkiem maja naszło mnie szafiarstwo. :) Ja również dodaję cię do obserwowanych, bo zaczynasz i wiem jak dużo znaczy każda osoba z obserwowanych (przynajmniej w moim przypadku)- ja swoich obserwatorów wielbię, a nawet platonicznie kocham, chociaż ich nie znam. ♥ Zawsze przejmuję się każdym komentarzem i na niego odpisuję. - dowodem na to masz mój komentarz pod tą notką. ;* Powodzenia w prowadzeniu bloga i oby ci się nigdy nie znudziło! CIUM :*

    - Hoopy.

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham tę piosenkę. <3
    vaniliette.

    OdpowiedzUsuń