sobota, 2 lipca 2011

Yeaaa . . .

Udało mi się ! Jedziemy do Legnicy , tylko że pogoda jest straszna . Czuję się jakbym przespała całe wakacje i obudziła się we wrześniu lub w październiku . Mam nadzieje że się poprawi do środy bo jeśli nie to zepsuje nam plany : / Więc trzeba kciuki trzymać . Na dworze jest tak zimno że nawet nie mam ochoty wychodzić na dwór , na dodatek przez tą niespodziewaną zmianę pogody w domu też jest zimno . Nie zdążyło się jeszcze nagrzać . .
Dobra , teraz idę zrobić ciepłą herbatę . Ogarnę trochę w kuchni wszystko i jedziemy !
Yhh , okropnie jest na dworze ! 


2 komentarze:

  1. u mnie też. nic tylko ubrać piżamkę i wejść pod kołderkę. ; p
    vaniliette.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. 3mam kciuki za pogodę ;)
    u mie taka sama.. chociaż ja lubię taką czasem :D

    OdpowiedzUsuń