niedziela, 3 lipca 2011

U. S. A

Wczorajszy wypad do Legnicy jak najbardziej udany . W końcu udało mi się kupić szorty z których jestem jak najbardziej zadowolona :) Ahh , uwielbiam je :* Wczoraj z Ulką obeszłyśmy wszystkie sklepy aż udało nam się znaleźć to czego szukałyśmy ! Oto one :
Bluzkę też  kupiłam wczoraj , mi i ulce się spodobała więc ją kupiłyśmy . 
Mam też lakier o którym wam wcześniej mówiłam , niestety ale na zdjęciu którym zrobiłam wygląda całkiem inaczej niż w naprawdę . 
Macie tu więcej zdjęć z dzisiaj :

Zastanawiałam sie nad tą bluzką ale w sumie to wyglądałabym jak flaga , więc zrezygnowałam z niej  . 
Jeju jak nam się wtedy nudziło . Było aż tak źle że ulka zaczęła robić zdjęcia a ja zaczęłam udawać M. !
Jak na razie to tyle , teraz się idę się ogarnąć bo zaraz mamy gości :) 

5 komentarzy:

  1. dzięki za komentarz;)
    fajne masz spodenki ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne wlosy i spodnie :)
    Zapraszam na www.katsuumi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bluzka jest świetna od dawna takiej szukam. myślę że jakbyś jej nie łączyła z tymi szortami tylko z czymś innym to świetnie by to wyglądało.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju, jakie fajne spodnie. :) Zapraszam: http://zbior-opisow-na-gg.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny top!
    bardzo masz włosy:)

    moze sie obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń