środa, 17 sierpnia 2011

beautiful day

Jestem bardzo , bardzo , bardzo , baardzo szczęśliwa ! Jest bardzo możliwe że niedługo przyjedzie do mnie M. ! Kochanie nawet nie wiesz jak się cieszę . Jest tyle rzeczy o których muszę ci powiedzieć że te dwa dni nam chyba nie starczą ^^ Jakoś damy radę ! Z tego szczęścia nie mogę usiedzieć na miejscu . Mam taki syf w pokoju że muszę zacząć już sprzątać bo do następnego tygodnia się nie wyrobię -.- Kuurde , najgorsze jest to że mam tyle ciuchów że nie mieszczą mi się już w szafie . Nie mam już ich gdzie wsadzić . Wczoraj w końcu spotkałam się z Patrycją i Natalią . Strasznie tęskniłam za Pati bo z nią jest zawsze śmiesznie . Najpierw przeszłyśmy się po mieście a później pod wiadukt . Trochę tam posiedziałyśmy i poszłyśmy w nasze nowo odkryte miejsce . Co nie było do końca dobrym pomysłem bo to było na strasznym odludziu . . Zaczęło padać więc musiałyśmy się schować pod jakimiś ruinami . Aż do czasu kiedy usłyszałyśmy że coś jedzie , oczywiście już niektóre osoby się przestraszyły ( niee , to nie ja XD ) . Ukryłyśmy się jeszcze bardziej i zobaczyłyśmy biały busik , oczywiście słuchając tych wszystkich opowiadań pewnej osoby , niektóre osoby przestraszyły się jeszcze bardziej . . Szczególnie że te auto krążyło w okół nas . Gdy zniknęło nam z oczu zwiewałyśmy tak że kurzyło się za nami . Ale w końcu nam się odechciało biec w ty deszczu i stanęłyśmy gdzieś pod drzewem aż przestało padać . Później jeszcze pochodziłyśmy po mieście , oczywiście Patrycja nie mogła się powstrzymania od zaczepiania ludzi . Później miała mnie odprowadzić na przystanek ale tak sie rozpędziła że odprowadziła mnie pod sam dom . Posiedziałyśmy przed domem , pogadałyśmy i Pati sobie poszła . Kurdee , rozpisałam sie . Znów . .

2 komentarze:

  1. ale Ci dobrze, że będzie Enej u Ciebie..

    miłego sprzątania :)
    Ty się rozpisałaś? popatrz na niektóre moje posty xD

    OdpowiedzUsuń