wtorek, 16 sierpnia 2011

Staram się , naprawdę . . Ale po prostu czasem nie da sie zapomnieć od tak . Myślałam że już mi sie udało  , wystarczyła jedna chwila i znów wszystko od nowa sie zaczyna . Kurde ! Nie chce tego . Musze zapomnieć , musze . Niestety ale nie ma innego wyjścia . Czasem po prostu tak musi być . Wiem że niektórzy nie rozumieją czemu tak bardzo lubie być dla siebie wredna i po prostu jeszcze bardziej angażuje sie w to co po prostu nie ma przyszłości  . W porządku , ja siebie czasem też nie rozumiem ... Dajcie mi czas a na pewno będzie lepiej , przecież to nie może trwać wiecznie . Choć czasem czuje jakby miało być inaczej , wiem że po prostu nie może być gorzej więc teraz powinno być tylko lepiej . Ale już widze zmiany między tym co było nie dawno a co jest teraz . Szczerze ? Ja przecież miałam już gorzej a jakoś z tego wyszłam , to niby czemu teraz miało by sie nie udać ?


1 komentarz:

  1. Tak, to Bolesławiec. To pierwsze foto jest robione na Ptasiej :) Też mieszkasz na kwiatowym?

    OdpowiedzUsuń