poniedziałek, 15 sierpnia 2011

yhy , yhy . .

Czeeść . Zaraz musze sie szykować do wyjścia z domu ale jak na razie postanowiłam napisac coś na szybko . Coś ostatnio opuściła mnie wena do czegokolwiek i strasznie mnie to denerwuje ! Dziś mam dużo spraw do załatwienia z jedną osobą , mam nadzieje że jakoś dojdziemy do porozumienia . Ale o tym napisze już wam później  , jak bedzie po wszystkim :) Jak na razie pogoda nie zachwyca ale mam nadzieje że będzie lepiej , choć musze przyznać że coś ostatnio lubię tą brzydką pogodę . . Naprawdę nie wiem czemu . Mam nadzieje że dziewczyny poprawią mi humor , przy nich nigdy nie jest smutno i nudno ! Teraz do końca wakacji mam zamiar spędzać z nimi każdą wolną chwile . A już pod koniec wakacji mam ciekawe plany co do zdjęć , oby wyszło ...



Do zobaczenia  !

1 komentarz: